Veelgestelde vragen:
Zijn huisdieren toegelaten in het hotel?
Huisdieren zijn niet toegelaten in het hotel.
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Check-in : vanaf 15 u.
Check-out : voor 11 u.
Een bagage depot is beschikbaar, voor zowel dag van aankomst als dag van vertrek.
Zijn er parkeerplaatsen ter beschikking?
Het hotel beschikt niet over parkeerplaatsen.
De dichtstbijzijnde parking is de ondergrondse parking Kursaal 1 van het casino, net naast het hotel. De prijs bedraagt €25/24u.
https://www.oostende.be/producten/detail/601/parking-kursaal-1
De randparking Maria-Hendrikapark is gratis en bevindt zich op +/-15 minuten wandelen van het hotel.
https://www.oostende.be/producten/detail/628/randparking-maria-hendrikapark
Meer informatie over parking in Oostende kan u hier vinden:
Is er een lift?
Er is een lift aanwezig.
Is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs?
Het ontbijt is optioneel.
Indien u geen ontbijt heeft gereserveerd op voorhand is het steeds mogelijk dit aan te vragen aan de receptie.
Glutenvrij brood is verkrijgbaar op aanvraag, gelieve dit te melden aan de receptie tijdens het inchecken.
Prijzen:
0-3 jaar: gratis
4-10 jaar: €10
Vanaf 11 jaar: €19
Wat is de kostprijs van een babybed in de kamer?
Een babybed kost €10 per nacht.
Dit is niet mogelijk in het kamertype Tiny cosy room.
Kan ik een reservering maken zonder kredietkaart?
Indien u niet beschikt over een kredietkaart, kan u de reservering via overschrijving betalen.
Betalen per overschrijving kan echter niet bij een online reservering, enkel wanneer u telefonisch of per e-mail reserveert.
De reservering dient minimum 1 week op voorhand gemaakt te worden en het bedrag dient binnen de 48u na reservering overgemaakt te worden op de hotelrekening BE83 2800 5241 6615.
Hoe kan ik een reservatie wijzigen of annuleren?
Gelieve contact op te nemen met de receptie via telefoon of per e-mail.
Er wordt nagezien of uw reservatie op dat moment gewijzigd of geannuleerd kan worden, dit is afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn.
Alle informatie over de annuleringsvoorwaarden kunt u terugvinden op uw reservatiebevestiging.
Indien u geen rechtstreekse reservering heeft gemaakt, maar via booking.com of een ander kanaal, en u wenst uw reservatie te wijzigen of te annuleren?
Dan moet u contact opnemen met het kanaal waar u de boeking heeft gemaakt. Zij gaan u verder adviseren omtrent de mogelijke stappen.
Hoe kan ik een factuur van mijn verblijf ontvangen?
U kan steeds melden aan de receptie dat u een factuur wenst van uw verblijf. Gelieve ons uw facturatiegegevens mee te delen, dan bezorgen wij u de factuur per e-mail.
Kan ik een cadeaubon aankopen?
Een cadeaubon kan u aan de receptie of per e-mail verkrijgen.
Indien u per e-mail een cadeaubon heeft besteld bezorgen wij u deze digitaal na ontvangst van betaling.
Een cadeaubon is 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
Hoe reserveer ik met een cadeaubon?
Indien u beschikt over een cadeaubon, neem dan rechtstreeks contact met de receptie van het hotel. Uw bon kan enkel bij een rechtstreekse reservatie gebruikt worden.
Het is niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken voor reservaties via booking.com, Expedia of andere online travel agents.
Is er een fietsenberging aanwezig?
Er is geen fietsenberging of fietsenstalling aanwezig.
Fietsen kunnen worden geplaatst in de fietsenstalling tegenover het hotel.
Fietsen zijn niet toegelaten in het hotel of op de kamer.